با شرایطی که این روزها در قیمت مسکن ایجاد شده است دیگر کمتر کسی پیدا می شود که به خرید خانه فکر کند. در حالی که هیچ چیز بیشتر از زندگی در خانه ای که متعلق به خودمان است نمی تواند ما را خوشحال کند.

با چالش هایی که برای خرید مسکن با آن رو به رو هستیم ممکن است کسی که 500 میلیون تومان پول دارد هرگز فکر اینکه می تواند خانه دار شود به سرش نزند. این احتمال وجود دارد که بازارهای دیگر را برای سرمایه گذاری انتخاب کند.

همانطور که میدانید خرید ملک یکی از بهترین و امن ترین سرمایه گذاری ها به شمار میرود. با در نظر گرفتن این موضوع توصیه میکنیم حتی با بودجه کم هم تمام تلاش خود را برای خرید مسکن به کار بگیرید. در ادامه مطلب قصد داریم به مبحث خرید آپارتمان با 500 میلیون بپردازیم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مزایای خرید آپارتمان با 500 میلیون 

خرید آپارتمان با 500 میلیون مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. اگر کمی منطقی به قضیه نگاه کنیم خرید آپارتمان بسیار به صرفه تر از رهن یا اجاره کردن آن است. با خرید خانه دیگر مجبور نیستید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت یا اجاره ماهیانه پرداخت کنید و می توانید آن را برای خودتان پس انداز نمایید.

از آن گذشته دیگر استرس و نگرانی هر سال جا به جا شدن را نخواهید داشت. همانطور که میدانید اسباب کشی یکی از فرایندهای بسیار پر دردسر است. جا به جایی نه تنها هزینه های زیادی خواهد داشت بلکه میتواند به وسایل خانه شما نیز آسیب های بسیاری وارد کند.

خرید ملک یکی از بهترین و پرسودترین سرمایه گذاری ها است. زمانی که شما اقدام به خرید مسکن میکنید به نوعی برای آینده خود سرمایه گذاری کرده اید. با نگه داشتن این ملک نیز هر سال سرمایه شما افزایش پیدا میکند.

از دیگر مزایای خرید آپارتمان این است که دیگر نیازی نیست نگران مسائلی مانند سرقت اموالتان باشید. سرمایه گذاری در ارز و طلا جزء سرمایه گذاری های امن به شمار نمی روند و احتمال سرقت آن ها همیشه وجود دارد اما در مورد ملک این موضوع صدق نمی کند.

مزایای خرید آپارتمان با 500 میلیون
معرفی مزایای خرید آپارتمان با 500 میلیون

راهکارهای خرید آپارتمان متری با 500 میلیون

راهکارهایی وجود دارند که می توانند در جهت خرید آپارتمان متری با بودجه کم به شما کمک کنند. در ادامه این روش ها را بررسی میکنیم.

  • خرید خانه با حداقل امکانات

همانطور که میدانید در زمان قیمت گذاری ملک امکانات آن در نظر گرفته می شوند و بر اساس این امکانات قیمت نهایی تعیین می گردد. این امکانات می توانند شامل موارد مختلفی مانند نزدیکی به خیابان اصلی، دسترسی به مراکز تفریحی و وسایل حمل و نقل عمومی باشند. با حذف هر یک از این امکانات قیمت ملک نیز کاهش پیدا میکند. خرید خانه با امکانات کم یکی از بهترین راهکارها برای سرمایه گذاری با 500 میلیون به شمار میرود.

  • خرید ملک با سند تعاونی

بعضی از ملک ها به شکل تعاونی ساخته می شوند. گاهی اوقات در هنگام تحویل ملک به اعضای تعاونی به دلیل اینکه گواهی پایان کار دریافت نشده سند صادر نمی شود. این ملک ها با سند تعاونی قابل خرید و فروش و نقل و انتقال هستند.

این اسناد همانند سندهای عادی هستند و در جهت جلوگیری از کلاهبرداری اشخاص زیر نظر تعاونی به اعضای جدید انتقال داده می شوند. این نوع ملک ها به دلیل عدم آماده بودن سند قیمت های پایین تری نسبت به سایر املاک دارند و برای خرید ملک با سرمایه کم می توانند گزینه های مناسبی باشند.

خرید ملک با سند تعاونی
راهنمای خرید ملک با سند تعاونی
  • پیش خرید ملک از سازندگان معتبر

یکی از بهترین راهکارها برای خرید خانه با 500 میلیون تومان پیش خرید ملک از سازندگان معتبر است. پیش خرید ملک به خصوص در مناطق رو به رشد یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ملک به شمار میرود.

در فرایند پیش خرید ملک، سازنده واحدهای آپارتمان خود را پیش فروش میکند. برای خرید این ملک ها باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به مالک پرداخت نمایید و مابقی را در اقساط مشخص تسویه کنید.

  • سرمایه گذاری در حاشیه شهرها

سرمایه گذاری در حاشیه شهرها یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان است. با توجه به افزایش نرخ مسکن هر روز تعداد معاملات ملکی در حاشیه شهرها بیشتر می شود. قیمت ملک در این مناطق نسبت به بافت داخل شهر بسیار مناسب تر است. به دلیل قیمت پایین این مناطق فرصت خوبی برای سرمایه گذاری با بودجه کم محسوب می شوند.

سرمایه گذاری در حاشیه شهرها
راهنمای سرمایه گذاری ملک در حاشیه شهرها
  • استفاده از مبلغ رهن ملک

هدف برخی از افراد از خرید آپارتمان با 500 میلیون سرمایه گذاری است و قصد استفاده از ملک را ندارند. این افراد می توانند با رهن ملک از مبلغ آن استفاده کنند و از این طریق قادر به خرید گزینه های مناسب تری باشند. برای استفاده از این روش تنها کافیست به مشاوران املاک اعلام کنید که قصد رهن دادن ملک را دارید.

  • استفاده از تسهیلات بانکی

اگر سرمایه کمی در اختیار دارید اما تمایل دارید در زمینه ملک سرمایه گذاری کنید استفاده از تسهیلات بانکی نیز می تواند کمک بسیاری به شما کند. شما می توانید با کمک این تسهیلات بودجه خود را افزایش داده و ملک بهتری را خریداری کنید. اگر قادر به بازپرداخت این تسهیلات هستید می توانید به عنوان یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری به آن نگاه کنید.

  • خرید ملک به صورت قولنامه ای

خرید ملک به صورت قولنامه ای نیز می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری با 500 میلیون تومان باشد. املاک قولنامه ای نسبت به املاک سنددار از قیمت های پایین تری برخوردار هستند. این دسته از املاک محبوبیت کمتری در میان خریداران دارند و میتوان آن ها را با قیمت های مناسب تری خریداری کرد.

خرید ملک به صورت قولنامه ای
راهنمای خرید ملک به صورت قولنامه ای

چرا باید با 500 میلیون خانه بخرم؟

با توجه به وضعیت تورمی که در کشور حاکم است بهترین کار این است که با سرمایه گذاری ارزش پول خود را حفظ کنیم. یکی از این سرمایه گذاری ها که همیشه با سود همراه است خرید مسکن می باشد به دلیل اینکه همواره در جهت صعودی حرکت میکند. در مواقعی که بازار نزولی است نیز تفاوت های چندانی در قیمت ها ایجاد نمی گردد.

از آن گذشته سرمایه گذاری در این بازار به دانش خاصی نیاز ندارد. هر کسی با هر سطح تحصیلات و سنی میتواند در مسکن سرمایه گذاری کند. در بازارهای دیگر مانند بازارهای مالی شما نیاز به تخصص و آموزش در این حوزه دارید.

نیاز به مسکن یک نیاز همیشگی است به همین دلیل همیشه خریدار دارد. شما در زمان فروش ملک با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد به دلیل اینکه افرادی زیادی هستند که تمایل به سرمایه گذاری در این بازار را دارند. از آن گذشته در این بازار نسبت به بازارهای دیگر ثبات بیشتری وجود دارد و شما با خیال راحت میتوانید در آن سرمایه گذاری کنید.

خرید خانه با 500 میلیون در تهران

شاید این موضوع در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد که هنوز هم میتوان با 500 میلیون در تهران خانه خرید. راهکارهایی در این زمینه وجود دارند که با کمک آن ها می توانید به این هدف دست پیدا کنید. اگر سری به آگهی های فروش خانه زده باشید قطعا خانه هایی با قیمت مناسب در بخش جنوبی پایتخت به چشمتان خورده است.

زوج هایی که 500 میلیون بودجه در اختیار دارند می توانند از خرید خانه در این مناطق شروع کنند.  این زوج ها می توانند با دریافت تسهیلات خرید مسکن و سرمایه ای که در اختیار دارند اقدام به خرید یکی از این خانه ها کنند.

خرید خانه با 500 میلیون در تهران
چگونگی خرید خانه با 500 میلیون در تهران

بهتر است برای این کار به سراغ خانه هایی که سال ساخت آن ها بالاتر است بروید. این ملک ها از قیمت های ارزان تری نسبت به ملک های نوساز برخوردار هستند. از آن گذشته خانه هایی با متراژ پایین نیز گزینه مناسبی برای خرید با بودجه کم می باشند.

 راهکار دیگر خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان در تهران پیش خرید کردن آن است. قطعا با این مورد به طور کامل آشنا هستید. شما برای خرید ملک به این روش نیازی نیست که کل مبلغ را به صورت یکجا بپردازید. در ابتدای قرارداد مبلغی به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت می شود مابقی مبلغ را نیز به صورت اقساط ماهانه پرداخت خواهید کرد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از این روش را دارید باید اطلاعات کاملی را در مورد مالک ساختمان به دست بیاورید.

راهکار های لازم برای خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان در تهران
بررسی راهکار های لازم برای خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان در تهران
نتیجه گیری در مورد خرید آپارتمان با 500 میلیون

با توجه به موارد ذکر شده، خرید آپارتمان با 500 میلیون غیر ممکن نیست و با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت راهنمایی از متخصصین این حوزه می توانید به بهترین نحو این سرمایه گذاری را انجام دهید. اگر 500 میلیون بودجه در اختیار دارید همین حالا دست به کار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول در مورد خرید آپارتمان با ۵۰۰ میلیون

1.آیا تقاضای زیادی برای خرید ملک در بازار وجود دارد؟

بله، یکی از عواملی که باعث می شود خرید آپارتمان با 500 میلیون تومان سرمایه گذاری خوبی باشد میزان تقاضای زیاد در بازار است.

بله، پیش از سرمایه گذاری در خرید ملک باید اطلاعات جامعی در این زمینه کسب کنید. بهتر است از مشاورین متخصص در حوزه املاک کمک بگیرید.

منظور از ریسک‌های غیر سیستماتیک مواردی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی است.

از آنجایی که خرید ملک عموما به سرمایه زیادی نیاز دارد ممکن است نقد شوندگی آن کمی طول بکشد.

3.2/5 - (6 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =

تماس با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.