شیراز یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای ایران است که اشخاص زیادی به آن علاقه دارند. شیراز پنجمین شهر پرجمعیت کشور ما به شمار میرود و افراد بسیاری در آن ساکن هستند. گذشته از آن آب و هوای مطلوب این شهر باعث شده که به غیر از ساکنین افراد دیگری نیز علاقه مند به سرمایه گذاری در آن باشند.

همانطور که میدانید سرمایه گذاری در ملک یکی از بهترین و پرسودترین روش های سرمایه گذاری است. تفاوتی ندارد که ساکن شیراز باشید یا تنها در جهت سرمایه گذاری قصد خرید آپارتمان متری در شیراز در این شهر را داشته باشید،  خرید آپارتمان متری در شیراز می تواند یک سرمایه گذاری جذاب و سود ده برای شما باشد.

مزایای خرید آپارتمان متری در شیراز

خرید آپارتمان متری در شیراز مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • روند صعودی قیمت مسکن در شیراز
  • موقعیت مکانی خوش آب و هوا
  • جمعیت در حال رشد
  • سرمایه گذاری امن
  • برخورداری از تمامی امکانات
  • دسترسی آسان به بهترین مراکز درمانی و آموزشی
مزایای خرید آپارتمان متری در شیراز
بررسی مزایای خرید آپارتمان متری در شیراز

خرید آپارتمان متری در شیراز چگونه است؟

خرید آپارتمان متری در شیراز با روش های مختلفی امکانپذیر است. اگر بودجه کمی دارید می توانید از میان آپارتمان های با متراژ پایین یا چند سال ساخت انتخاب کنید. امکان پیش خرید آپارتمان در شیراز نیز وجود دارد. شما با مبلغ کمی می توانید اقدام به پیش خرید یک آپارتمان نمایید و مابقی مبلغ را به صورت اقساط تا زمان اتمام پروژه پرداخت کنید.

وام مسکن نیز گزینه دیگری است که می تواند در خرید آپارتمان بسیار کمک کننده باشد. شما با استفاده از وام مسکن می توانید مبلغی از خرید خانه را از طریق این وام پرداخت کنید و به صورت ماهانه با بانک تسویه نمایید.

خرید آپارتمان متری در شیراز
راهنمای خرید آپارتمان متری در شیراز

خرید آپارتمان 40 متری در شیراز

آپارتمان های شیراز نیز مانند هر شهر دیگری در متراژهای متفاوتی به فروش می رسند. خرید آپارتمان 40 متری در شیراز ممکن است برای سکونت خانواده ها انتخاب مناسبی نباشد اما برای افراد مجرد یا اشخاصی که قصد سرمایه گذاری دارند گزینه خوبی است. برای خرید خانه با توکن ملک روی لینک کلیک کنید.

خرید آپارتمان با متراژ 40 متر در شیراز برای شما ساده تر خواهد بود. این آپارتمان ها به دلیل متراژهای پایینی که دارند از قیمت های مناسب تری برخوردار هستند و عموما خوش فروش می باشند.

خرید آپارتمان 40 متری در شیراز
آپارتمان 40 متری در شیراز

فروش آپارتمان 50 متری در شیراز

آپارتمان با متراژ 50 متر نه تنها برای افراد مجرد بلکه برای زوج های جوانی که در اول راه  هستند نیز میتواند گزینه ایده آلی باشد. با خرید آپارتمان دیگر نیاز نیست در آغاز زندگی مشترک خود هزینه های زیادی را برای اجاره خانه صرف کنند.

مجموعه ما یکی از مراکز معتبر است که در زمینه فروش آپارتمان 50 متری در شیراز فعالیت میکند. تیم ما  دارای سال ها تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است و بهترین مشاور شما در این راستا خواهد بود.

نکات مهم در زمان خرید آپارتمان متری در شیراز

 در هنگام خرید آپارتمان متری در شیراز نکات مهمی وجود دارند که باعث می شوند انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید. در ادامه این نکات را شرح میدهیم.

  • دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی

افراد زیادی هستند که دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی برایشان اولویت بسیاری دارد. برای اشخاصی که خودروی شخصی ندارند این مورد می تواند یک ضرورت باشد. اگر جزء این افراد هستید حتما به این مسئله در زمان خرید توجه کنید.

  • آرامش و آسایش

توجه به میزان شلوغی یک محل در هنگام خرید آپارتمان در شیراز بسیار مهم است. این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا میکند که شخص سالمند یا بیمار در خانه سکونت داشته باشد. این افراد باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشند.

چنانچه جزء اشخاصی هستید که تمایل دارید بعد از پایان یک روز کاری در مکانی آرام و ساکت به استراحت بپردازید انتخاب یک محله شلوغ گزینه مناسبی برای شما به شمار نمی رود.

  • همسایه ها

همانطور که از قدیم گفته اند داشتن یک همسایه خوب نعمت است. همسایه ها می توانند نقش مهمی را در آرامش یک خانه ایفا کنند. وجود همسایه های بد در یک آپارتمان می تواند آسایش شما را مختل کند. برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید می توانید از ساکنین محل یا آپارتمان مورد نظر پرس و جو کنید تا در این زمینه اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

  • دسترسی به امکانات

سکونت در محله ای که در آن دسترسی به امکانات ساده باشد برای هر کسی مهم است. این امکانات می توانند شامل مواردی مانند مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز آموزشی، فروشگاه های مواد غذایی و مراکز خرید باشند. در زمان خرید آپارتمان در شیراز حتما دسترسی به  امکانات را یکی از اولویت های خود قرار دهید.

  • میزان ایمنی سازه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در زمان خرید آپارتمان مد نظر قرار دهید میزان ایمنی سازه است. این موضوع به طور مستقیم با جان و مال افراد یک خانواده سر و کار دارد و نباید از آن غافل شد.

نکات مهم در زمان خرید آپارتمان متری در شیراز
معرفی نکات مهم در زمان خرید آپارتمان متری در شیراز

محله ‌های قدیمی یا نوساز شیراز را برای خرید آپارتمان انتخاب کنیم؟

شیراز شهری است که ساختار آن تلفیقی از معماری قدیمی و مدرن می باشد. ممکن است زمانی که وارد یک بخش از این شهر می شوید احساس کنید که در دل تاریخ قدم گذاشته اید. با حضور در قسمت دیگر شهر ممکن است یک فضای لوکس و مدرن را مشاهده کنید.

مهم ترین نکته ای که باید پیش از خرید خانه در شیراز به آن توجه کنید سلیقه شخصی و نیازهایتان است. نخست باید مشخص کنید که به چه نوع خانه ای علاقه مند هستید. ممکن است از طرفداران خانه های باصفای قدیمی باشید در این صورت محله های قدیمی شیراز انتخاب های مناسب تری برای شما هستند.

محله های قدیمی شیراز دارای بافتی سنتی هستند و میتوان سادگی و حال خوب زندگی را در آن ها احساس کرد. این خانه ها غالبا در بخش جنوبی این شهر واقع شده اند و نسبت به بافت های نوساز قیمت های مناسب تری دارند.

اگر علاقه به زندگی لوکس و مدرن و استفاده از امکانات جدید و به روز دارید بهتر است بافت های نوساز شیراز را انتخاب کنید. قیمت خانه در این مناطق نسبت به بافت های قدیمی بالاتر است.

بهترین محله ‌های قدیمی برای خرید خانه در شیراز

در این بخش از مطلب قصد داریم برخی از معروف ترین محله های قدیمی شیراز برای خرید خانه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • آستانه

یکی از قدیمی ترین محله های شیراز آستانه است. با وجود قدمتی که این محله دارد هنوز هم جزء بهترین و زیباترین مناطق این شهر محسوب می شود.

  • بالاکفت

اگر به محلات قدیمی که در میان باغات واقع شده اند علاقه دارید این محله می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در این منطقه باغ های زیادی وجود دارند. این موضوع باعث شده که این منطقه آب و هوای بسیار خوبی داشته باشد.

  • درب شیخ

از دیگر مناطقی که می توانید برای خرید خانه در شیراز انتخاب کنید منطقه درب شیخ است. این منطقه بسیار باصفا است و اماکنی مانند خانه زینت الملوک و نارنجستان قوام در آن واقع شده اند.

  • محله گود عربان

این محله در قسمت مرکزی شیراز واقع شده است. محله گود عربان جزء مناطق اسم و رسم دار این شهر به شمار میرود. در زمان قاجار این منطقه را با نام دارالحکومه می شناختند. آرامگاه شیخ روزبهان، کاخ قوام الملک و حرم سرای زینت الملک جز مکان های واقع در این محله هستند.

  • دروازه شیراز

این منطقه قدیمی از دیگر مناطقی است که می توانید برای خرید آپارتمان متری در شیراز انتخاب کنید. در قدیم این محله یکی از مهم ترین و اصلی ترین مناطق شهر شیراز بوده است. این منطقه بسیار اصیل است و در قدیم افراد ثروتمند آن را برای زندگی انتخاب می کردند.

بهترین محله ‌های قدیمی برای خرید خانه در شیراز
معرفی بهترین محله ‌قدیمی برای خرید خانه در شیراز

بهترین محله‌های نوساز برای خرید آپارتمان متری در شیراز

محله های نوساز و مدرن بسیاری در شیراز وجود دارند که می توانید برای خرید آپارتمان آن ها را انتخاب کنید. معروف ترین این محله ها عبارتند از:

  • قصر دشت

اگر به خرید آپارتمان متری در شیراز به عنوان سرمایه نگاه میکنید این منطقه گزینه مناسبی برای شما است. این محله در بخش شمال غربی شیراز واقع شده است.

  • نیایش

نیایش منطقه ای لوکس با آب و هوایی بسیار مناسب است. آب و هوای خوب این منطقه به دلیل نزدیکی آن به باغ‌ های چمران است. این منطقه دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط شهر دارد.

  • ستارخان

از دیگر مناطق لوکس شیراز برای خرید آپارتمان میتوان به محله ستارخان اشاره کرد. این منطقه امکانات رفاهی بسیاری دارد و در بخش شمالی این شهر واقع شده است. رستوران ها، کافه ها و مراکز تجاری مختلفی در این منطقه وجود دارند.

  • عفیف آباد

در منطقه عفیف آباد خانه های بسیار لوکسی مشاهده می شوند. در اطراف این خانه ها باغ‌ های زیبا و تاریخی بسیاری وجود دارند.

  • معالی آباد

این منطقه در قسمت شمال غربی شیراز واقع شده است و بافتی نوساز و شیک دارد. آب و هوای مناسب، امکانات رفاهی و معماری خاص از مزیت های این محله محسوب می شوند.

  • فرهنگ شهر

برای خرید آپارتمان متری در شیراز این منطقه یکی از بهترین انتخاب ها است. این منطقه دارای دسترسی های بسیار خوبی است و آپارتمان های زیبا و جذابی در آن ساخته شده اند.

  • بلوار ارم

بلوار ارم یکی از محله های محبوب شیراز برای خرید خانه است. این محله در منطقه 1 واقع شده و دارای باغ های زیادی است. آب و هوای این منطقه نیز بسیار عالی است.

بهترین محله‌های نوساز برای خرید آپارتمان متری در شیراز
معرفی بهترین محله‌های نوساز برای خرید آپارتمان متری در شیراز
سخن آخر در مورد خرید آپارتمان متری در شیراز

جستجوی مداوم برای خرید آپارتمان می تواند کار بسیار خسته کننده ای باشد و ممکن است در نهایت نیز نتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید. از آن گذشته شما به افرادی نیاز دارید که بتوانند در این زمینه راهنمای شما باشند. شما عزیزان می توانید با خیال راحت روی کارشناسان حرفه ای ما در زمینه خرید آپارتمان متری در شیراز حساب کنید.

سوالات متداول در مورد خرید آپارتمان متری در شیراز

آیا انتخاب یک مجموعه متخصص در حوزه املاک در شیراز می تواند به ما در این زمینه کمک کند؟

بله، استفاده از مشاوره این کارشناسان می تواند در کمترین زمان ممکن شما را به چیزی که میخواهید برساند.

عموما طبقات میانی گزینه های بهتری نسبت به طبقات اول و آخر هستند.  به دلیل اینکه رفت و آمد کمتری در این طبقات وجود دارد و از ایمنی بیشتری نیز برخوردار می باشند.

بله، آپارتمان های چند سال ساخت نسبت به آپارتمان های نوساز قیمت های پایین تری دارند.

در هنگام خرید بهتر است از مالک ساختمان در این مورد سوال کنید. در صورت مجزا نبودن این کنتورها باید از مدیر ساختمان درباره نحوه محاسبه هزینه ها اطلاعات کسب نمایید.

 
4/5 - (5 امتیاز)

4 پاسخ

  1. واقعا سرمایه گذاری و خرید آپارتمان متری در شیراز نسبت به شهر های دیگر بهتر هست و با بودجه کم می توان آن را خریداری کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

تماس با ما

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.